fredag 8. februar 2008

Endelig......

heihei!
fantastisk spennende blogg dette her.... (eller ikke...) hehe....off... men skal prøve å oppdatere litt mer framover!

ble visst ikke tur til Bangladesh for meg likevel..
men går nå på Acta bibelskole i Stavanger, og trives veldig bra!
Nå på tirsdag reiser jeg på teamtur til Kambodsja!!! det gleder jeg meg veldig til, skal være borte en mnd:)
"ved Gud skal vi gjøre storverk, og han skal tråkke ned våre fiender!" (salme 60.14)

dagens bibelvers:
salme 51.12-14 "Gud skap i meg et rent hjerte, og forny en stadig ånd inne i meg!
kast meg ikke bort fra ditt åsyn! ta ikke din hellige ånd fra meg!
Gi meg igjen din frelses fryd, og hold meg oppe med en villig ånd!"

"Å gjøre din vilje, min Gud, er min lyst, og din lov er i mitt hjerte" (salme 40.9)
AMEN

1 kommentar:

Amalie sa...

Hei Silje Grethe! Koselig å se at du oppdaterer - Kambodsja hører jo kjempespennende ut! Her i Japan går tida mot slutten, bare litt under en måned igjen... Rart! Godt å lese det du skriver om Gud, det kjærlighetsbrevet er veldig bra, og du vitner om at du tror på det ved å skrive det på bloggen din. BRA! Klem fra Amalie